ایجاد انگیزه > به سوی پیشرفت > کسب موفقیت

نظرسنجی سایت

.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1
  • بازدید دیروز : 4
  • بازدید کل : 67255

8 گام ساده کشیدن چهره با مداد


8 گام ساده کشیدن چهره با مداد

screen

 

 

 این مجموعه کتاب شما را از یک صفحه سفید تا کشیدن چهره شخص مورد علاقه تان به صورت تضمینی همراهی می کند. این ای بوک شامل 63 صفحه است. شخصا از کتاب های طولانی و 200 صفحه ای بیزارم. این کتاب ها می توانند خلاصه شوند و مطمئنا مطالب مفید اندکی دارند. به همین دلیل سعی کرده ام این کتاب را به حالت تمرینی تبدیل کنم و تکنیک های بکار برده شده، گام به گام و به صورت کاملا تصویری و با توضیحات تکمیلی باشد.

 

گام اول: انتخاب تصویر مرجع مناسب

 در گام اول شما نحوه انتخاب تصویر مرجع مناسب را فرا می گیرید. بعضی از تصاویر از لحاظ خطوط صورت و سایه ها مشکل تر از تصاویر دیگر هستد و افراد مبتدی با انتخاب نادرست گام در مسیر اشتباهی می گذارند. بهترین روش، انتخاب تصاویری روشن و آسان برای شروع کار است. در این گام من تصاویر مرجع مناسب و زیبایی را معرفی می کنم که شما می توانید با پرینت گرفتن از آنها طراحی را شروع کنید.

 

گام دوم: طرح کلی و تناسب مشخصه ها

تقسیم بندی تصویر مرجع و انتخاب نسبت صحیح بین مشخصه های صورت در این مرحله انجام می شود. اگر موقعیت صورت به خوبی تشخیص داده نشود طرح نهایی شما ناامید کننده خواهد بود. در این مرحله موارد زیر بررسی می شود:
- نکات مهم تعیین مشخصات صحیح
- 8 تکنیک ویژه کشیدن طرح کلی
- روش های سایه زدن (cross hatching)

 

 گام سوم: کشیدن چشم ها و سایه زنی

چشم ها، برجسته ترین مشخصه صورت و کلید ایجاد شباهت با تصویر واقعی است. بسیاری از مردم در ابتدا به چشمان طرح شما توجه می کنند و سپس دیگر اجزا را مورد ارزیابی قرار می دهند. چشم ها مرکز توجه و بیانگر احساسات درونی طرح شناست.
- دستور العمل و جزئیات کشیدن چشم ها
- 34 گام تصویری برای سایه زدن چشم و ابرو
- نکات طراحی مردمک، پلک و مژه ها

گام چهارم: کشیدن بینی و سایه زنی

بینی یکی از مشخصه های آسان صورت در کشیدن است زیرا نیازمند انعکاس احساسات و برجسته شدن نیست. با این توصیف کشیدن بینی در اکثر هنرآموزان به دلیل عدم توجه، مناسب و زیبا جلوه نمی کند.
- یادگیری ابعاد مهم کشیدن بینی
- 9 گام تصویری از کشیدن بینی
- نحوه کشیدن خطوط برجسته بینی و سایه ها

گام پنجم: کشیدن دهان و سایه زنی

دومین ویژگی مهم صورت، دهان است. در بسیاری موارد احساساتی قوی تر از چشم را می توان توسط لب ها و دهان ابراز کرد. کشیدن صحیح دهان مانند روح بخشیدن به پرتره است. در صورت کشیدن دقیق و سایه زدن مناسب انرژی بالایی به بیبننده منتقل می شود.
- یادگیری کشیدن جزئیات دهان
- نکاتی در تکمیل کردن لب ها
- 20 گام تصویری از سایه زدن دهان
- کشیدن خط لب ها و صیقلی کردن آن

 

گام ششم: کشیدن گوش ها و سایه زنی

در بسیاری از آموزش هایی که من تا به حال دیده ام توجه چندانی به گوش ها نشده است و معمولا توسط موی سر پوشانده شده اند. در بعضی از موارد هم بسیار جزئی و بدون دقت لازم به گوش ها پرداخته شده است.
- یادگیری جزئیات کشیدن گوش ها
- 14 گام تصویری کشیدن و سایه زدن
- یادگیری ایجاد نواحی هایلایت (روشن)

گام هفتم: کشیدن موی سر و سایه زنی

کشیدن موی سر بسیار مهم است. حتی اگر تمامی جزئیات رعایت شود ولی موی سر شبیه لانه پرندگان و یا تخت باشد، نمی توان طرح را عالی و دراماتیک نامید. کشیدن این مرحله پیچیده است و شما باید گام به گام و به روش صحیح پیش بروید.
- کشیدن جزئیات و سایه زدن موی سر
- 26 گام تصویری تکمیل کردن موی سر
- هایلایت کردن قسمت هایی از موی سر
- واقعی جلوه دادن موی سر

گام هشتم: تکمیل صورت و سایه زدن

این گام قدم نهایی در کشیدن پرتره است. در این گام نحوه اضافه کردن سایه و تکمیل کردن پیشانی، گونه ها و فک آموزش داده می شود. اگر این گام را به صورت کامل یاد بگیرید مطمئنا می توانید چهره دوستان و خانواده تان را با اعتماد بنفس بالا بکشید.
- آموزش سایه زدن و تکمیل کردن جزئیات صورت
- 42 گام تصویری در واقعی جلوه دادن چهره
- آموزش سایه زدن گردن و حاشیه صورت 

 

محصول نهایی

نحوه قیمت گذاری و گارانتی

در صورت تمایل به گذراندن دوره های حضوری، هزینه ای در حدود 1 میلیون تومان و یا بیشتر را خواهید داشت. کلاس های خصوصی هزینه روزانه 30 هزار تومان و یا بیشتر را دارند که برای 7 روز هفته معادل 210 هزار تومان خواهد شد.
شما در مجموعه آموزشی حاضر بهترین مراحل کشیدن چهره با مداد را خواهید داشت. متصور شوید که می توانید چهره هرکسی شامل بازیگران مورد علاقه، دوستان، اعضای خانواده و کسی که دوستش دارید و حتی خودتان را بکشید.
من معتقدم که شما می توانید یاد بگیرید و مطمئن هستم با طی کردن گام های تصویری و مرحله به مرحله توانایی خلق چهره ای واقعی را دارید.
با تبدیل کردن محصول نهایی به نسخه الکترونیکی قابل دانلود و حذف کردن هزینه هایی مانند چاپ کردن و حمل و نقل، قیمت پایین 27 هزار تومان پیشنهاد می شود.
این بدان معنی است که شما با فقط یک بار پرداخت 27 هزار تومان نحوه کشیدن چهره با مداد را یاد خواهید گرفت.

 نیکی بشارتی 2017

 


مبلغ واقعی 38,000 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 30,400 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 6808

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (2)

رضا
۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۱۰

من خیلی به نقاشی و هنر پرتره علاقه دارم. ممنون. کتاب خوبی بود.

گلاریس
۵ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۶

سلام. فایلها بسیار ارزشمند بودن. من ایمیلمو ارسال کردم اگه کلاس خصوصی دارید لطفا تماس بگیرید من میخوام در سطح حرفه ای ادامه بدم.

تهران، بزرگراه شهید چمران، خیابان یمن، بلوار دانشجو، دانشگاه شهيد بهشتی، ساختمان همایش های بین الملل

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما